What I’ve been playing – Spelunky PS4

Jeg har også spillt litt Spelunky på PS4.
Dog ikke så mye jeg trodde jeg kom til å gjøre, da ps4 kontrlleren er litt ukomfortabel å holde i når en spiller det spillet.
En må nemmelig holde inne R1 for å løpe og en kommer liksom litt borti R2 da noe som er en smule irriterende i lengden.
Har tatt et par daily challenges dog.

Virker som saven fra PS3 versjonen fulgte med over eller ihvertfall er fremgangen min fra den versjonen her også. Merkelig da jeg ikke har lastet opp noen save, men hey kjekt det.

Det gikk riktig så bra på den første daily challengen jeg tok på PS4.

Jeg kom meg tilogmed igjennom et mørkt brett, en må bære med seg en fakkel for å i det hele tatt se noe særlig.

Men da jeg kom til enda ett slikt mørkt brett på andre verdenen, i jungelen, da gikk det iek fullt så bra 😛

Har du spillt Spelunky?

Bilder: min PS4
#spill #ps4 #gaming #blog #spelunky #roguelike #2d #platformer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg