Spillblog: Animal Crossing – Gullver travels to town?

I går ble det ikke en tur innom Animal Crossing før ganske sent på kvelden.
Noe innbyggerne i spillet flitting kommenterte, de lurte på hvorfor de ikke hadde sett meg tidligere på dagen.
Morsomt at spillet legger merke til slikt, jeg hadde dagene i forveien vært innom spillet ganske tidlig på formidagen nemmelig.

I går dukket denne karen opp på stranden i byen.
Han het Gulliver og var skylt i land etter å ha falt av skipet han jobbet på.
Det virket ikerk som dette var første gangen det skjedde dog 😛


The Mouth of Truth (bilde fra Google)

Jeg fikk en sjelden item av ham da, The Mouth of Truth, en slags statue som lager grimaser el noe i den duren.
Merkelige greier.
Jeg har også lært at det å gå rundt å hilse på de andre innbyggerne mens en har en del saker i inventory kan være risky. De vil nemmelig titt og ofte spørre om en vil bytte eller selge saker en har og om en sier nei kan de bli litt snurt 😛


My beautifl trees, now they’reall gone

Tror jeg var litt uheldig med de pære trærne jeg hadde sådd, de forsvant bare. Kanskje jeg plantet dem for nær hverandre?
Jeg har planet noen nye, men littm er spredd denne gange så får vi se om de vokser opp.

Ved å koble opp en Game Boy Advance til spillet kan en reise til en liten øy med plametrær med kokkosnøtter.
Tok med meg noen og sådde dem, hadde jo vært kjekt med noen kokkospalmer i byen hehe.

Bilder: Min iphone og Google
#spill #blog #gaming #animalcrossing #nintendo #gamecube #gulliver #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg