Super Smash Bros for Wii U har fått utgivelsesdato

Da har nintendo kunngjort når Super Smash Bros for Wii U kommer ut her til lands.
Det blir en stund å vente, spillet er nemmelig ikke ut før 5 desember.
Men som trøst har vi hele tre varianter av spillet som kan kjøpes 😛

Vi har bare spillet


Spillet + en Mario Amiibo figur

Og spillet + en adapter som lar en bruke Gamecube kontrollere med Wii U (gamecube kontroller følger ikke med)

Amiibo figurene som kan brukes med spillet i Skylanders stil dukker opp litt før selve spillet kommer ut.

De første kommer 28 november

Neste pulje dukker opp 19 desember

Synd det ble såpass lenge til det kom, men ihvertfall kjekt å få en dato endelig.
Litt usikker på hvilken variant jeg skal gå for, enten bare spillet eller den med adapter. Men vet liksom ikke helt om jeg trenger den adapteren, kan bli litt mye eldningkobbel.
Jeg skal ihvertfall ha meg en ekstra gamecube kontrolleren til selve gamecuben min da.
Amiibo figurene er jeg ikke så veldig begeistret for egentlig, kanskje jeg kjøper en eller to om det skulle dukke opp noen flotte.

Skal du ha Smash Bros Wii U? Hvilken variant vil du gå for?

Her har vi en liten ny trailer for spillet:

Bilder: Neogaf og cdon
#spill #wiiu #nintendo #smashbros #supersmashbros #gamecube #adapter #mario #link #zelda #animalcrossing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg