Ny oppdatering ute til 3DS, legger til themes og screesnhots

Nå har det kommet en ny oppdatering til Nintendo 3DS som legger til et par morsomme funksjoner.
Den ene er støtte for nye themes, altså nytt utsende til menyene på konsollen.

En får fem nye enkle varianter gratis, men mer avanserte som Zelda og Mario baserte themes kan kjøpes på eshopen.
Selv gikk jeg for en svart variant bare for å prøve noe nytt.

En kan nå også ta bilder av menyene på konsollen, disse bildene kan så deles via twitter eller facebook.
Nye beskjeder fra internett dukker også opp på en bedre måte enn før, nå trenger en ikke lenger gå inn på nyhetsknappen for å se hva det gjelder, kjekt.


Min meny, tatt direkte fra 3DS

Må si Nintendo er ikke så verste når det kommer til å legge til nye saker på konsollene sine, Wii U fikk jo støtte for mapper for kort tid siden.
Litt kjekt å kunne piffe opp 3DS menyene.

Har du lastet ned den nye oppdateringen? Hvilken theme bruker du?

Bilder: Min iphone og min 3DS
#spill #blog #3ds #nintendo #update #firmware #gaming

2 kommentarer
    1. Veldig artig å kunne bruke themes. Jeg kjøpte meg Mario Characters (Branded Wood) temaet. Men kommer nok ikke til å kjøpe så mange. 16 kroner er ikke allverden, men jeg tror flere hadde kjøpt om det hadde kostet enda mindre (ned mot 4 kr kanskje).
      Hadde faktisk ikke lagt merke til at man kunne ta skjembilde av HOME-menyen før jeg så posten din. Det er jo ganske stilig!

    2. Frank Eivind Rundholt: Litt kjekt med themes ja, om ikke for noe annet enn å få litt variasjon av utseende. Har ikke kjøpt noen selv dog.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg