Smash Bros Wii U utgivelsesdato lekket?

Det kan se ut som datoen til Wii U versjonen av Super Smash Bros har lekket ut.
Ifølge en fransk reklamebrosjyre skal spillet nememlig komme ut 21 november, dette stemmer ganske godt med tidligere rykter som viste reklame for en utgivelse i november.


Håper nintendo kan se til å bare kunngjøre datoen snart, jeg vil at nettbutikkene skal få inn den bundlen som har en gamecube adapter + controller og spillet så jeg får forhåndsbestillt!
Ser fram til Wii U versjonen, skal bli så kjekt å få spillt med en skikkelig kontroller. Gamecube kontrolleren vil jeg mest ha til gamecuben min siden de tjo er umulig å finne nye, men den er sikkert bedre å spille på enn Gamepaden og tipper jeg.

Og så ser det jo utrolig pent ut på Wii U og da.
Skulle ikke forundre meg om Nintendo venter så lenge som mulig med å kunngjøre datoen til Wii U versjonen for å selge så mye av 3DS versjonen som mulig.

Bilder: Neogaf, Google og Nintendo
#spill #gaming #nintendo #wiiu #smashbros “supersmashbros #mario #link #zelda #fighting

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg