The twisted tale of preordering Bayonetta 2


Jeg kan være ganske treg på å bestemme meg om ting noen ganger
Om det er noe jeg vurderer å kjøpe kan det være jeg tenker over saken i ukesvis  før jeg omsider bestemmer meg for å kjøpe det.

Nå var det ikke det at jeg var usikker på om jeg skulle ha Wii U spillet Bayonetta 2, det første er nemmelig et virkelig flott spill så det stod ikke på det. “Problemet” var dog at jeg hadde lyst å finne noe å bestille samtidig med spillet, og jeg klarte ikke å finne noe jeg hadde nok lyst på.
Derfor har jeg liksom bare latt hele Bayo 2 forhåndsbestillingen ligge på is en stund.

Men så i dag hadde det jeg fryktet skjedd.
Cdon, som jeg hadde tenkt å bestille fra, ser nemmelig ut til å ha gått tom for spesialversjonen av spillet som har både Bayonetta 1 og 2 i samme pakke!
Det var den versjonen jeg absolutt ville ha og nå hadde jeg altså ventet for lenge.
Og de hadde jo en god pris på den og, bare 499 for to spill er jo ikke så ille det.

Gamezone hadde den jo også inne, men der var den hele 100kr dyrere.
Jeg er litt sånn at om jeg har funnet noe til en gunstig pris så vil jeg jo helst ha det til den prisen.
Heldigvis hadde platekompaniet også rett versjon av spillet inne til samme pris som cdon, tilogmed samme billige fraktpris også.
Så jeg har nå omsider fått forhånsbestillt Bayonetta 2! 🙂

Bayonetta 2 komemr ut 23 oktober på Wiiu.
Har du forhåndsbestillt Bayonetta 2?

Bilder: Cdon og CR
#spill #blog #wiiu #platinumgames #platinum #action #bayonetta #bayonetta2 #characteraction #nintendo #gaming

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg