Dagens Diablo 3 PS4 update – Return of The Grandfather

Okei så er det jo teknisk sett søndag nå, men det er likevel på tide med lørdagens update på Diablo 3 på PS4 😛
Har tatt en del boutnies idag og en Nephalem Rift.
Som du kanskje kan se utifra bildet har jeg fått en del nytt utstyr, ser ut som en slags golden egyptisk farao aktig kar nå nesten. Minner meg om mumien fra filmen fra 1999 😛

Virker som boutnies er litt buggete, noen ganger forsvinner dem mens en holder på med dem. Ganske irriterende

The Grandfather sverdet dukket også opp igjen i en sterkere oppgave og jeg fant faktisk min første set item, vel jeg fant den faktisk i går, men etter jeg skrev gårdagens update så den får bli med i dag :P.

Hva spiller du på i helgen?

Bilder: My PS4
#spill #blog #ps4 #diablo3 #action #rpg #blizzard #loot

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg