Siste spillkjøp: Resident Evil Revalations

Jeg har gått og sett på Resident Evil Revelations som har stått i butikkhyllen til det lokare supermarkedet til bare 99kr i månedsvis nå.
Jeg har bare ikke vært helt sikker på om jeg har nok lyst på det til å kjøpe det.
Jeg har en tendens til å være litt treg til å bestemme meg om ting 😛
Men i dag klarte jeg omsider å ta en avgjørelse, det var bare ett eksemplar igjen og skitt au det er jo bare 99 kr.
Jeg har jo spillet på 3DS, men det er en del ekstra i ps3 versjonen så er jo kjekt å ha det der og.

Spillet er ganske bra, vel bortsett fra en del actionfokuserte brett som er ganske så dårlige og en story som til tider går helt av skaftet, and not in a good way. Det er ihvertfall laaaangt bedre enn Resident Evil 6.

Har du spillt Resident Evil Revelations?

Bilder: My iphone og Google
#spill #blog #ps3 #capcom #action #horor #residentevil #re #revelations #residentevilrevelations

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg