What I’ve been playing: Diablo 3 Ultimate Evil Edition

Jeg fortsetter å loffe rundt i Diablo 3 på PS4.
Etter at jeg fullførte spillet foregår all spilling nå i adventure mode, den mer åpne modusen hvor en gjør tilfeldige småquests på jakt etter awesome loot.
Jeg har begynt å bli høvelig lei av skilloppsettet til barabren min nå og har derfor foretatt noen endringer bare for å få litt variasjon.

Hammer of the Ancients er nå skiftet ut med Whirlwhind som jeg fkatisk synes fungerte høvelig bra. Vurderer å bytte ut Cleave og kanskje stomp også, men usikker på med hva,finner nok på noe, jeg er ikke den som sjekker uguider for hva som er optimalt og slikt, en del av spillet er å prøve seg frem synes jeg.
Akkurat nå er jeg på leting etter et våpen å ha istedet for skjoldet.
Vanligvis pleier jeg å gå for 1 hpndsvåpen + skjold, men som sagt I’m trying to change it up 😛

JEg har også fortsatt litt på min lav level Wizard, fått meg litt nytt utstyr, blant annet noen magiske kuler som er istedenfor skjold, feels more wizardy 😛
En ting jeg ikke er helt fornøyd med på adventure mode er at alle fem bountines må klares i samme omgang, etter å ha klart alle fem får en nememlig en stor skatt med masse loot i.

Problemet er bare at det å klare fem bounties kan ta sin tid, synes derfor det skulle blitt savet etter hver klarte bounty slik at en ikke liksom blir  tvunget til å spille til alle fem er klart for å få belønningen.

Ellers har jeg jo fått noen flere legendaries, men heldigvis ikke så altfor ofte. Fremdeles ikke sett et eneste set item, noe som for adnre kanskje ville vært noe de dro på blizzards forum for å klage på, men jeg synes det er bra jeg. Blir det ekstra awesome å faktisk finne et. 🙂

Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: My PS4
#spill #blog #ps4 #diablo3 #action #rpg #loot #blizzard

4 kommentarer
    1. Hmh, har blitt litt forskjellig i helga.. Diablo, Heroes of the Storm (alpha/beta ting), The Sims, og Final Fantasy ARR.. og bittelitt Papers please 🙂
      Er noe eget med Papers please, er et merkelig spill!

    2. Izayoi: Det høres jo ut som en god spillhelg det der 🙂 Hvordan var Papers please? Har ikke giddet å teste det siden det ikke virker så veldig morsomt rent gameplaymessig. Interessant konsept dog.

    3. Det er ganske morsomt faktisk-.. og til tider eeeextremt irriterende. Men det er helt ok og spille, tar et par runder før man kommer ordentlig inn i det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg