Mortal Kombat X – Kano trailer

Da var Kano offisielt kunngjort til det kommende slåssespillet Mortal Kombat X.
Han har som de andre karakterene tre forskjellige kampstiler,
Cuthroat fokuserer på økt styrke og knivbaserte angrep, Cybernetic er en laser og granatfokusert stil mens Commando er fokusert på en rekke wrestlingaktige kaste og bryteknep.

Kano har aldri vært min hovedfigur i Mortal Kombat serien, men han har jo vært med fra starten så han hører liksom med 😉
Har alltid hatt lyst til å lære meg en grapple karakter i slåssespill, men aldri fått helt teken på det.
Det krever en del teknikk, spesielt siden en må komme seg tett innpå motstanderen for å gripe tak.
Håper Liu Kang blir kunngjort snart!

Traileren:

Bilder: Youtube
#spill #ps4 #pc #xboxone #ps3 #360 #mortalkombatx #mk #mkx #mortalkombat #kano #fighting #beatemup #slåssespill #netherrealmstudios #EdBoon

2 kommentarer
    1. Oooh, kano! Men han ser litt rar ut her syns jeg. De sier han er eldre, men jeg syns han nesten ser litt yngre ut.Liu kang er nok med. Hvis ikke så kan de la være.
      Selv liker jeg noob saibot ganske godt pluss kitana og scorpion.

    2. nerdslife: Ja må si jeg synes heller ikke han så spes gammel ut, ikke noe grått hår engang. Håper Liu Kang er med ja, en eldre Liu Kang could be awesome! Morsomt når tiden får gå i spill, ikke så ofte det skjer, Lnk skiftes jo ut i hvert spill han og Mario ser jo ut til å stå på sdetet hvil.
      Scorpion er jo allerede kunngjort så du har ihvertfall en favoritt i MK X 😉 Noob Saibot var ganske god i MK 9 synes jeg, skikkelig grufull fatality hadde han og 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg