To buy Smash Bros 3DS or not to, that is the question

Jeg er frytkelig usikker på om ejg skal kjøpe det kommende Super Smash Bros spillet til Nintendo 3DS.
Dels fordi jeg aldri har vært den største fan av serien og dels fordi jeg er veldig usikker på hvor gode kontrollene blir på 3ds.
Jeg har bare den første mindre versjonen av konsollen, og er veldig fornøyd med den, men om en skal bruke alle knappene samtidig, spesielt l og r så blir det knapt mulig å trykke på knappene frempå som x og y.

Jeg har f.eks Super Street Fighter 4 3D Edition til 3ds og det er så godt som uspillbart pga konsollens størrelse og knappeplassering.
Nå er jo Smash Bros et litt enklere lagt opp slåssespill enn det, men likevel, det er et kjapt spill og det kan gå hirtig for seg og en trenger derfor gode kontroller.

Jeg vurderer så derfor å hoppe over 3ds versjonen og heller bare vente på Wii U Smash Bros spillet isteden.
Men en vet jo aldri før en prøver heller, og 3ds versjonen har jo en del eksklusive saker som moduser og baner.
Nei det er ikke en enkel avgjørelse å ta gitt 😛

Og det er sikkert smart å forhåndsbestille i godt tid også siden spillene jo er så sinnsykt populære. Vil jo nødig stå der på lasneringsdagen uten spill.

Hvilke versjoner av Smash Bros har du tenkt å kjøpe? Wii? 3DS? eller Begge to?

Bilder: Google
#spill #blog #3ds #nintendo #supersmashbros #smashbros #mario #zelda #link #kirby #fzero #wiiu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg