En negativ ting med å ha kjøpt seg en PS4

Det er en negativ ting med å ha kjøpt seg en PS4.
Jeg har nemmelig lyst å spille alle spillene min på den 😛
Blir så rart å skulle gå tilbake til å spille på PS3 når den flunkende nye PS4en står der.
Men hjelper lite med en PS4 når en knapt har noen spill å spille der 😛

Vel jeg har jo LAst of Us da, men her er saken med det spillet.
Jeg har lyst spille det, jeg har bare ikke lyst til å spille igjennom storyen en gang til.
Historien var jo bra den det er ikke det, jeg har bare ikke lyst til å oppleve den igjen.

Jeg syens skytingen, ja hele kampssytemet i det spillet med craftingen og de forskjellige mulighetene til å takle situasjoner enhadde vær kjempebra, men jeg orker bare ikke gå igjennom historien enda en gang for å komme til de delene av spillet.

Skulle ønske spillet har en survival modus hvor en måtte klare seg mot uendelige bølger med forskjellige fiender, det hadde vært så awesome!


Diablo 3 Ultimate Evil Edition, kan du ikke bare komme ut nå?! 😛

Spelunky skal også komme til PS4 med noen små nye funksjoner, det gleder jeg meg også til, og siden jeg allerede har det på PS3 får jeg det helt gratis på PS4 og, ikke verst!

Bilder: Mu iphone og Google
#spill #blog #tlou #lastofus #ps4 #ps3 #sony #spelunky  #2d #roguelike #diablo3 #blizzard #action #rpg #loot #reaperofsouls #d3x

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg