Spill til Nintendo 3DS jeg ser fram til i år

Hvilke 3DS spill ser du fram til for resten av 2014?

For meg er Fantasy Life soleklart øverst.
Jeg har sett fram til dette åpne store rollespillet i årevis nå og endelig er det snart her!
Spillet kommer ut 26 september.

Så har vi Super Smash Bros 3DS.
Jeg er litt usikker på dette da jeg er litt usikker på hvor bra kontrollene vil funke på min originale lille 3DS modell og siden jeg nok skal ha det på Wii U.
Men godt mulig jeg kjøper det, det har jo en del features som bare er på 3ds, som eventyrmodusen Smash Run og eksklusive baner fra spill som tomodachi life og Kid Icarus Uprising.

Jeg burderer også litt Pokemon Omega Ruby, men avventer det litt for å høre om det er mer innhold i det enn Pokeon X og Y som virker noe tynne på den fronten. Dette er jo remakes av eldre spill så det er jo et håp om at de har mer å by på denne gangen.

Bilder: My iphone og Google
#spill #3ds #blog #fantasylife #jrpg #pokemon #level5 #nintendo #gamefreak #supersmashbros

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg