Destiny Beta – Progress Report + Film

Da har jeg gjort det meste som er å gjøre i Destiny betaen.
Den var egentlig bra kort synes jeg.
Har makset min char, som er lvl 8 i betaen og gjort alt som er av quests.
En kan jo gjøre dem om igjen, men blir jo liksom ikke helt det samme. Heldigvis kan en finne nyt loot enda så noe er det jo.
Litt surt å finne utstyr som krever lvl 9 da, akkurat en level over det som går i demoen hehe.

Fikk meg denne awesome røde frakken, Bungie har kalrt det ikke alle loot spill får til.
Nememlig at en ser bra ut stort sett uansett hva en finner av nytt utstyr. Stort pluss det iet loot spill.

Om du lurer litt på hvordan Destiny er lagt opp så ta en titt på denne lille filmen jeg har mekket ihop hvor jeg viser litt av de forskjellige aspektene ved spillet:

Noe du kunne tenke deg å prøve?

Bilder: My iphone
#spill #ps3 #blog #fps #online #destiny #bungie #beta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg