What I’ve been playing – Knights and Wizards and Cars Oh My

Det har vært rolige tider i det siste.
Har såvidt startet litt på New Game+ på Sovel Knight på pc.
En starter spillet på nytt med alle items og egenskaper en fikk mens en spillte det første gang men spillet er nå vanskeligere enn før.
Ikke kommet så langt enda, bare tatt det første brettet så langt.
Liksom ikke like stort driv når en jo nettopp har klart det før

Jeg var også en liten tur innom Diablo 3 på PS3.
Loffet litt rundt med level 15 Wizarden min.
Kom ikke særlig mye elngre, vandret bare litt rundt i området hvor jeg befant meg, utforket noen huler, banket mange goatmen. Var en smule vrient dog for min stakkars Wizard, de harsens spydkastende Goatmens, he hates them so much ! 😛

Det ble faktisk litt Diablo 2 spilling også gitt.
Kom over en mod kalt PlugY, som legger til Battle.net innholdet på single player så prøvde meg på en Baal run, men lurer på om ikke moden også økte vanskelighetsgraden for det spillet var mye vanskeligere enn jeg husket.
Etter å ha drukket opp alle pengene mine i form av health potions gav jeg til slutt opp 😛

Var også en liten tur innom bil actionspillet Twisted Metal på PS3.
Fremdeles et morsomt spill dette.
Det er noe spesielt med dette spillet, det føles som om de tok et PS2 spil og gav det alle resursser til et tripel A PS3 spill.  Det lages bare ikke spill som Twisted Metal lenger.

Har du spillt noen av disse? Hva har du spillt lately?

Bilder: My pc, my iphone og google
#spill #blog #pc #ps3 #shovelknight #platformer #2d #indie #rpg #action #loot #blizzard #carcombat #twistedmetal #diablo3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg