Music time: Sunny Day fra Vib Ribbon is awesome!

Vib Ribbon er et spill jeg har kjent til lenge, men aldri satt meg noe særlig inn i.
Det er et musikk rytmespill som kom ut på Playstation 1 i 2000 kjent for sin særegne visuelle stil og forat en kunne bruke sine egne msuikk cder til å lage nye baner til spillet.
Jeg har fremdeles ikke spillt spillet, men i dag fikk jeg tilfeldigvis hørt litt av soundtracket og det var en sang jeg virkelig likte.

Nemmelig denne, Sunny Day. Den er bare så herlig sprudlende, blir bare i godt humør av å høre den 🙂
Den er fra den Japanske gruppen Laugh and Peace.
Om en ser på teksten er den også herlig sjarmerende engrish, her er første vars f.eks:

Sunny days every morning
I wake up and see it’s so fine day
Whenever I hop out of bed
Greet you and always you’re very kind

So give it a listen, hva syens du?

Bilder: Gamefaqs og Google
#spill #musikk #ps1 #psx #vibribbon #LaughandPeace

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg