Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy kommer til europa

Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy på 3DS kommer til europa.
Dette er en samling som inneholder de tre første Phoenix Wright: Ace Attorney spillene som opprinnelig kom ut på Nintendo 3DS. Spillet har litt skarpere grafikk, men alt er ikke bedre enn på ds, alle bevegelser i spillet er ikke like bra animerte som på originalversjonene.

Spillet vil komme ut som et nedlastbart spill på nintendo eshop til vinteren.

Hmm, ikke det jeg er aller mest begeistret for siden jeg jo har alle spillene på DS.
Hadde heller håpet det neste spillet i serien, Dai Gyakuten Saiban, ville bli kunngjort for vesten.

Men er jo kjekt for dem som ikke har ds spillene da, for det er jo kjempespill.
Synd med det slurvne arbeidet med animasjonene da, en forventer liksom at en nye versjon av et spill skal være bedre ikke dårligere.

Jeg kommer til å holde meg til Nintendo DS versjonene.

Kilde: Neogaf
#spill #3ds #ds #nintendo #capcom #aceattorney #phoenixwright

2 kommentarer
    1. Jeg hadde håpt det skulle komme ut fysisk med masse stæsj og slikt. Men det var visst å håpe litt for mye:p
      Men jeg er redd for ikke å kjøpe det….for ellers kan det jo hende vi ikke får de seinere spillene:/

    2. nerdslife: Om capcom forventer at fans av serien skal kjøpe spill de allerede eier på nytt for å bedømme om et helt nytt spill skal gis ut er det rimelig dårlig gjennomtenkt.
      Start heller en kickstarter for å oversette et nytt spill sier nå jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg