Bare en uke igjen til E3!

Årets største spillmesse, E3 nærmer seg med stormskritt.
Det er nå bare en uke igjen til det starter.
Mandag 9 juni braker det løs med pressekonferanser fra Microsoft, Sony EA, Ubisoft.
Så på tirsdag 10 juni kommer nintendos E3 nintendo direct sending hvor de skal presentere sine nyheter.

I år er jeg faktisk ca like spent på alle de tre store pressekonferansene, altså Sony, Microsoft og Nintendo.
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg håper sony har å komme med, men håper det blir mye nye ukjente spill, noen fra Japan hadde jo vært flott.

En ting jeg håepr de ikke gjør er å kunngjøre flere ps3 til ps4 porter av gamle spill, vi har allerede spillt de spillene, la dem være der de kom ut, vi trenger nye spill til ps4!
En ting de skulle gjort var å kunngjøre at en forbedret kontroller komme ut, synes det er så slapt av dem å ikke vedgå seg av kontrlleren deres har store kvalitetesproblemer.

Microsoft har jo Rare seriene de kan hente opp igjen så her håper jeg på et nytt Battletoads og Banjo Kazooie. Det ryktes jo at Microsoft har et nytt stort eksklusivt tredjeparts spill å kunngjøre. Hmm, lurer på hva det kan dreie seg om.
Kan det være Platinum G ames neste spill?

Nintendo håper jeg overasker oss med noe uventet og spennende, jeg har fremdeles ikke gitt opp håpet om at 3ds rollespillet Fantasy Life får kunngjort en vestlig utgivelse, men det begynner jo å bli en stund siden det spillet kom ut i Japan så det begynner dessverre å se svart ut.
Fremdeles skuff at de ikke har en live pressekonferanse da synes jeg.

Hva håper du å se på pressekonferansene?
Har du tenkt å se noen av dem live?
Selv skal jeg prøve å få sett så mange som mulig, men sonys går midt på natten her så den må jeg nok se i opptak neste dag.

Gleder meg!

Bilder: Photoshop og Google
#spill #blog #E3 #nintendo #sony #microsoft #ps4 #3ds #wiiu #xboxone #battletoads

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg