What I’ve been playing: PC Edition

På pc fronten har jeg vært innom en del forskjellige spill i det siste.

Det har blitt litt mer Watch_Dogs på pc, men vært lite der de siste dagene. Har jeg falt av spillet mon tro?
Ikke godt å si, føler enda at jeg kan fortsette på det, men har jo ikke skjedd enda så får se hva som skjer der 😛

Jeg har også spillt litt Far Cry 3, men det at jeg mistet saven min gjør at det ikke er så morsomt som det kunne vært.
Føler at jeg bare gjør om igjen ting jeg har gjort for ikke lenge siden så blir ikke så veldig mye spilling av gangen der.
Pent er spillet dog, nå når jeg har ny pc kjører jeg med litt høyrer innstillinger på grafikken.

Jeg var også innom det Ghouls ‘n Ghosts inspirerte pc indie spillet Maldita Castilla.
Spillet er ikke nytt og jeg har jo skrevet om det for en god stund siden her, men har hatt det liggende siden da og fyrte det opp igjen her om dagen.
Må si det er virkelig vellaget det spillet. Det føles så smooth og det er virkelig et bra Ghouls n’ Ghosts aktig spill.
Dessverre er det noe bug med musikken slik at den av og til ikke funker på min pc. Trodde jeg fant en løsning, men nope, problemet dukket opp igjen. Så irriterende med slike problemer.

Bilder: My pc og Google
#spill #pc #farcry3 #fps #openworld #watchdogs #ghoulsnghosts #indie #platformer #2d #MalditaCastilla

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg