Gamecube kontroller adapter til Wii U kunngjort

Nintendo har kunngjort at de har en ny tileggsduppedit på vei til Wii U.
Det er en gamecube kontrller adapter som lar en bruke gamecube kontrollere på enkelte wii u spill.
Det eneste spillet som foreløpig har fått kunngjort støtte for gamecube kontrollere er det kommden super smash bros wii u.

Hmm, så lenge den bare funker på noen ytterst få spill føles hele denne greia høvelig unødvendig synes jeg.
Hadde de kunngjort at de startet opp igjen produksjonena v gamecube kontrollere hadde jeg blitt mer glad, jeg skulel gjerne hatt noen flere i backup og nye er umulig å finne nå.

Personlig synes jeg alltid kontrollen i smash bros var litt crap med gamecube kontrlleren, det fløtes ikke som den rette trype kontroller til et slåssespill.
Jeg er veldig glad i kontrlleren til andre spill da, som Mario og Zelda, den sitter utrolig godt i hendene.

Hva synes du om at du nå kan spille smash bros wii u med en gamecube kontrller?

Kilde og bilder: Kotaku
#spill #nintendo #wiiu #gamecube #kontrller #addon #adapter #smashbros #supersmashbros #mario #link #zelda #metroid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg