Wolfenstein: The New Order fullført – Hva jeg synes

Da har jeg klart Wolfenstein: The New Order.
Må si det begynte bra og jeg trodde først dette skulle været et knakende godt skytespill, men så gikk det fort nedover.
Spillet ble etterhvert om til alle andre moderne skytespill med masse filmsekvenser, scriptede sekvenser og lange bare gå rudnt brett som egentlig kunne vært filmer istedenfor.
Storyen var ikke noe å skryte av, kjedelige karakterer som en ikke ble engasjert av og da spiller det jo ingen rolle hva som skjer med dem.

De få brettene hvor en står fritt til å angripe situasjonen på sin egen måte er gasnke morsomme, men dessverre har spillet en tendens til å sette en i situasjoner hvor en er veldig overbemannet noe som kan være frustrerende til tider.

Så nei Wolfenstein: The New Order var ikke spes bra.
Hadde jeg ikke vært så nært slutten hadde jeg ikke giddet å fullføre det, men hey nå er jeg ihvertfall ferdig med spillet.

Hva har du spillt på i det siste?

Bilde: My pc
#spill #pc #wolfenstein #theneworder #fps #action #shooter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg