Say hello to my new PC!

Min nye pc dukket omsider opp på torsdag.
Wowsers, den var en god del mindre enn min forrige gitt 😛
Og utrolig mye lettere å løfte hehe.
Ble litt overasket over at dekslet  var såapss åpent oppå, men more luft is good I guess.


Old pc, meet new pc

Etter litt knoting med å få satt inn et par ekstra harddisker gikk det ganske smertefritt å få den igang.
Vel bortsett fra at den ene av de gamle harddiskene bråkte en del så jeg koblet den bare ut, I don’t like bråk!
Nå er den mye stillere enn den gamle pc’en.

Så langt er jeg veldig fornøyd, den er merkbart kjappere enn min forrige.
Wolfenstein: The New Order går glatt og fint nå og det gjorde det slettes ikek før 😛

Bilder: My pc
#spill #blog #pc #hd

2 kommentarer
    1. nerdslife: Thanks 🙂 Ja nå var det egeentlig min forrige som var aaaltfor stor da 😛
      Skikkelig herlig med en ny liten lett og stille en.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg