Ukens interessante spillutgivelser – Zip, nada edition

Denne uken er det ikke mange interessante spillutgivelser å se fram til gitt, faktisk ingen 😛

Det kom et interessant spill ut i går da, nemmelig Kero Blaster fra Cave Story skaper Pixel.
Spillet er et skyte platformspill til pc med retro inspirert stil.
Ser morsomt ut det synes jeg så mulig jeg tar en titt på det, skal være bra kort da, litt over 2 timer langt.
Litt synd at det er så kort, men men, mange NES spill er nok ikke så lange de heller 😛

Ellers får man jho god anledning til å spille mer spill som allerede har kommet ut i rolige uker som dette her.
Jeg kommer til å prøve å komme videre på Tesla Effect som jeg sitter fast på og mulig jeg tester Bound By Flame også.

Hva har du tenkt å spille på denne uken?

Kero Blaster trailer:

Bilder: Google og Photoshop
#spill #blog #adventure #platformer #2d #retro #fmv #texmurphy #teslaeffect #boundbyflame #rpg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg