A wild pakke has appeared!

Tadah, Mario Golf World Tour på 3DS dukket omsider opp i postkassen i dag.
Spillet hadde jo egentlig utgivelse på fredag, men cdon var temmelig trege med å få inn spillet så det kom altså ikke før i dag.
Vanligvis irriterer det meg veldig når spill ikke kommer frem i tide, men akkurat i dette tilfellet var det ikke så altfor farlig. Jeg har jo spillt demoen, jeg så fram til spillet, men en vet liksom hva en får så det var ikke det spillet jeg har gått rundt og gledet meg aller mest til for å si det sånn.

Anyways, flott at det omsider dukket opp var det jo.
Now it’s time to play some golf! 🙂

Har du kjøpt Mario Golf World Tour?

Bilde: My iphone
#spill #blog #3ds #nintendo #mario #mariogolf #worldtour #golf #mariogolfworldtour

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg