Final Fantasy 3 remake kommer til pc

Det ser ut som Final Fantas y3 remaken er på vei ltil pc.
Spillet er nennelig blitt klassifisert på nytt for aldersmerking i Tyskland til PC.
Final Fantasy 3 remaken kom opprinnelig ut på Nintendo DS i 2007, men har etterhvert spredd seg til PSP og mobiletelefoner.
Spillet er nå blitt klassifisert på nytt for aldersmerking i Tyskland på PC.

Flott at det kommer på pc også, men kanskje ikke så uventet siden spillet jo har swpredd seg ganske mye etterhvert.
Mer interessant blir det om FF 4 remaken også finner veien til pc, og om vi i såfall får med 3d remaken av the after years som bare finnes på mobileversjonene.
Hadde jo vært flott å kunne fått spillt den delen av spillet på noe annet enn mobiler.

Jeg har DS versjonen av spillet, men ikke komemt så veldig langt i den, perhaps I need to do something about that 😉
Kanskje det hadde vært en ide av Squeenix å gi ut en samling med FF 3 og FF 4 + after years remakene på 3ds?

Hva synes du om at FF 3 remaken nå er på vei til pc?


daaaw, so adorable white mage 🙂

Her er en trailer for ios versjonen av spillet, tipper pc versjonen blir å se bra lik ut:

Kilde: Siliconera
Bilder: Google
#spill #ds #nintendods #squeenix #psp #ios #mobile #jrpg #ff3 #finalfantasy #ffIII #remake

4 kommentarer
    1. Njæ…. FFIII er faktisk av de jeg likte minst. Jeg kom meg til siste tårn, men ga meg i sinne. Det er en urettferdig vanskelighetsgrad på det. Jeg hadde håpt at de kunne laget en remake som så litt bedre ut. Jeg er ikke fan av hvordan FFIIIDS og FFIVDS så ut. Skulle likt å se de realistisk:)

    2. nerdslife: Har sansen for stilen på dem selv, synes den har mye sjarm og at Squeenix her har klart å bevare litt av det ikoniske nes/snes utseende på spillene med en moderne twist. Men smaken er jo som baken da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg