The Last of Us kommer til Playstation 4

Det begynner  virkelig å se ut som PS3 spillet The Last of Us er på vei til PS4.
Sony har ikke kunngjort noe offisielt enda, men det har dukket opp en rekke pekepinner på at en PS4 versjon er på vei.
Og det aller siste hintet er at The LAst of US Remastered har dukket opp på sonys onlinebutikk Playstation store for forhåndsbestilling.
Det har vist skjedd en glipp et sted for om en trykker på spillet kommer en ingen steder, men det er jo gasnke åpenlyst nå at ja The Last of Us kommer til PS4.

Hmm, ikke det jeg er mest spent på akkurat da jeg jo allerede har spillet på ps4. Ikke synes jeg det gikk tregt eller så stygt ut heller så en litt skarpere og litt glattere versjon er ikke noe jeg egentlig har bruk for.
Det hender jo titt og ofte at slike remaster versjoner faktisk er mer slurvne og dårligere enn originalspillene, noe å ha i bakhodet.

Kunne du tenke deg The Last of Us på PS4?

Bilde: Neogaf
#spill ps3 #ps4 #thelastofus #tlou #dlc #leftbehind #remaster #naughtydog

6 kommentarer
    1. Ja, da slipper jeg drasse fram PS3en når man har lyst på en tur til inn i den verden… men først må jeg kanskje få meg en PS4 🙂

    2. Izayoi: Har så mange PS3 spill jeg fremdeles vil spille at den kommer nok ikke til å settes bort med fet første.
      PS2”en står der enda den 😉

    3. ps2en min arvet datteren til en venninde av meg, den brukes fortsatt. PS3 har jeg ikke så mange spill tid (økkonomi er noe dritt) så den havner nok bare ikke og tar opp plass i stua når den nye kommer 🙂

    4. Izayoi: Var jo flott at ps2’en er i bruk da, it’s what it was made to do 🙂
      Ja om du ikke bruker ps3’en noe særlig skjønner jeg jo at det ikke er noe vits å ha den stående og samle støv nei.
      Håper Sony får ut fingeren og retter på de kontrollerproblemene på ps4, ikke lyst å kjøpe meg en og få enda et problem i fanget. Synes de har slacket litt etter at det ser ut som de nå leder “next gen”, not good Sony!

    5. Izayoi: Ikke som jeg har hørt nei, ikke har de forbedret operativsystemet særlig heller i forhold til hva Microsoft har gjort på xbox one. Der kan en laste opp direkte til youtube nå f.eks. Det er noe MS er god på,faktisk, det å legge til funksjoner.
      C’mon Sony, pick up the slack!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg