Flere Gameboy Advance spill til Wii U Virtual Console kunngjort

Nintendo har nå kunngjort hvilke adnre gba spill vi får se på virtual console på Wii U den nærmeste tiden.
Her er spillene:

Metroid Fusion – April 3
Advance Wars – April 3
Mario & Luigi – Superstar Saga : April 3
WarioWare Inc. – April 10
Kirby : Amazing Mirror – April 10
Golden Sun – April 17
F-Zero : Maximum Velocity – April 17
Yoshi’s Island : Super Mario Advance 3 – April 24

Pris pr spill vil være ca 58kr.

Ikke så verst samling av spill egentlig. Kommer du til å kjøpe noen?

Kilde og bilde: Neogaf
#spill #vc #nintendo #virutalconsole #wiiu #nintendowiiu #mario #wario #yoshi #luigi #fzero

2 kommentarer
    1. Hm… mange av de spillene lastet jeg ned til min gamle 3ds som en del av en kampanjegreie. Men hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok kjøpt noen. Golden sun har jeg ikke, så ville prøvd det. Men skulle virkelig ønske de kom ut på 3ds og ikke wiiU. Merkelige greier.

    2. nerdslife: Ja jeg har også de ambassador gba spillene, de funket jo bra de, vel litt blurrete ble de i platformspill hvor skjermen scrollet fort, men skulle nå tro de hadde kunnet fikse det. Så bakvendt at de gir ut NES på 3ds, men gba får vi ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg