Fainaru Fantaji Ten/Ten Tsu HD Rimasuta has arrived

Final Fantasy X/X-2 HD samlingej kom faktisk på torsdag.
Eller rettere sagt hentelappen kom.
Det var et så himmla dårlig vær den dagen at jeg rett og slett ikke orket å dra ut og hente pakken på posten etter jobb.
Hadde jo ikke tenkt å starte på spillet uansett.
Så hentet det heller i går.
Gasnke flott eske var det ihvertfall, virker som de har gjort seg mer flid med denne HD samlingen enn de gjorde med Kingdom Hearts som baer fikk en slapp spillesken ER artboken deal…

Det følger jo med en artbok med en del tegninger fra spillenes utviklingsteam, men jeg har ikke tenkt å åpne plastikken på spillet før jeg starte det så ikke noe bilde av den for now.

Hvorfor har jeg ikke tenkt å spille spillet you may ask?
Jeg er bare ikke så superglad i disse FF spillene, mest bare for å ha dem i samlingen liksom.
Hadde det var en FF VI remake derimot, da hadde det vært noe annet! 😉

Bilde: My iphone
#spill #blog #squeenix #jrpg #ps3 #ffx #finalfantasy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg