Online only games are the worst

Jeeg tenkte jeg skulle prøve litt Diablo 3 på pc siden utvidelsen jo kommer neste uke, men hva møtte jeg da jeg forsøkte å starte spillet?
Jo denne hyggelige beskjeden:

Jepp, there’s online only games for ya.
I haaaaaate it sooooo much!!!
Det skal ikke være slik at andre skal bestemme når jeg skal spille mine egne spill. Jeg håper virkelig ps4 versjonen av utvidelsen kommer ut snabla fort gitt, den kan nemmelig spille offline!

Hva syne sdu om at spill krever nettet for å i det hele tatt funke?

Bilde: My pc
#spill #pc #blog #diablo3 #rpg #action #loot #blizzard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg