Xbox One kommer til Norge i september

Microsoft har nå omsider kunngjort når deres nyeste konsoll, Xbox one, vil komme ut i Norge og resten av verden.
Dem som sitter og venter på at konsollen skal komme hit må nok belage seg på å vente litt lenger da xbox one ikke vil komme ut i Norge før i september.
Tenk det, det er nesten et år etter at xbox one kom ut, litt sprøtt å tenke på at vi har måttet vente så lenge på maskinen.

Skal du ha deg en xbox one?
Jeg kjøper en når det kommer et eksklusivt spill jeg virkelig har lyst på, men foreløpig er det bare Killer Instinct jeg er litt nysgjerrig på og der har hypen falt litt av for min del nå, så jeg brenner ikke etter å få meg en xbox one akkurat.

Kilde: Neogaf
Bilde: Photoshop
Originalbilder: Google
#spill #microsoft #xboxone #xbox #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg