Diablo 3 – Hvor fort finner man en legendary med loot 2.0?

Diablo 3 på pc har jo fått en stor oppdatering populært kalt loot 2 for en liten stund siden.
Denne opdateringen forandrer åp hele loot drop systemet i spillet (altså hvor ofte nytt utstyr dukker opp).
Alle gjenstander en kan finne i spillet er klassifisert basert på sjeldenhet og de aller sjeldneste og beste har betegnelsen legendary.

Jeg hadde spillt spillet i 44 timer før denne loot 2 oppdateringen uten å finne en eneste legendary.
Det er jo bra at de er sjeldne, men dette må da vel kunne sies å være i sjeldneste laget 😛

Så i dag lastet jeg ned loot 2 oppdateringen bare for å se hvor lang tid det ville gå før jeg fant en legandary nå.
Jeg fyrte opp spillet, valgte min trofaste level 45 barbar, satte vanskelighetsgraden på hard og dro til et lite stykke ut i act 1.

Og etter ca akkurat 30 minutt fant jeg en legandary, snakker om forandring hehe.

Personlig synes jeg det er litt vel enkelt å finne legendaries sliks pillet er nå. Jeg synes Diablo 2 hadde balansen perfekt, der var det faktisk spesielt å finne legendaries.
De var ikke vanlige å finne, men heller ikke umulige. Det føltes alltid spesielt når en dukket opp der.
Men men, virker som de fleste rundtom elsker at en får så ofte legendaries nå.
Folk vil ha the good stuff all the time I guess.

Så 30 min tok det altså å finne en legendary etter loot 2.0 oppdateringen.
Har du testet loot 2? Hvor lang tid brukte du på å finne en legendary?


Så ganske kul ut denne macen her, men pleier ikke å bruke 2 håndsvåpen så gikk tilbake til min trofaste øks for now.

Bilder: My pc og Google
#spill #blog #pc #blizzard #actionrpg #rpg #action #loot #diablo #diablo3 #diabloIII #barbarian

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg