South Park the Stick of Truth fullført – Hva jeg synes

Jeg klarte South Park the Stick of Truth i går.
Spillet var ikke så langt til rpg å være, det ble sagt å være ca 12 timer og jaggu stemte det, jeg brukte nemmelig 12 timer og 0,06 sek 😛

Men dette er et spill som faktisk var akkurat langt nok, jeg følte at det var på tide at det sluttet når det faktisk gjorde det.
Spillet var bra synes jeg, virkelig gjennomført South Park på alle områder. Det er presset inn enormt mange referanser overalt hvor en ser noe som gjorde det ekstra morsomt å utforske byen. Selv for meg som ikke har sett serien på lenge.

Det er ikke perfekt dog, synes det var litt for mye loot (altså nytt utstyr som våpen og rustning) i spillet, en må konstant skifte og mekke om på hva en bruker og når en har over 30 våpen å velge mellom + stickers som modifiserer våpenene tar dette litt tid når en må gjøre det så ofte som en må.

Kampsystemet i spillet er flott og jeg liker at en må være litt mer aktiv enn i spill med vanlige turn baserte kamper, dog ble det kanskje litt vel lett etterhvert som resulterte i at de ble litt kjedelige da det liksom bare ble dødtid siden utfordringen ikke var der. Så jeg var klar for at spille skulle slutte da slutten nærmet seg.

Det betyr ikke at hele spillet er for lett, noen bosser bød på litt utfordring da, men generelt sett ble det høvelig lett etterhvert som en kom lenger. Noe som jo egentlig er motsatt av hva det burde gjøre.

Men igjen, spillet var et flott lite rpg spill satt til South Park universet og uten tvil det beste South Park spillet til nå. Anbefales, spesielt om du er south park fan.
Spillet er ute nå til pc, ps3 og 360.

Har du spillt South Park the Stick of Truth?

Bilder: My pc
#spill #pc #blog #southpark #stickoftruth #Cartman #kenny #butters #stan #kyle #obsidian #ubisoft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg