Mario Kart 8 Limited Edition kunngjort

Nintendo har kunngjort at det kommer en limited edition utgave av det komemnde wii u racingspillet Mario Kart 8.
I denne utgaven får sen ikke uventet selve spillet, men også en statue av det fryktede blå skilpaddeskallet.
Det er også en del morsomme preordergoodies enkan få om en forhåndsbestiller spillet på diverse butikker.

En kan få en av tre forskjellige nøkkelringer, Bullet Bill, Golden Mushroom og et rødt skilpaddeskall, samt en bullet bill t-skjorte.
I want a keyring!

Vet ikke helt med den limited edition, var jo ikke mye oppi der akkurat, og pris vet vi heller ikke enda.
Noe du kommer til å gå for?

Bilder: Neogaf og Nintendo
#spill #nintendo #bulletbill #mariokart8 #nintendowiiu #wiiu #mario #mushroom #shell #limitededition #mariokart

4 kommentarer
    1. Må ærlig innrømme at jeg fikk lyst på det lederskjellet;) men det kommer helt ann på pris. Veit du hvor mye?
      (Ja, i min familie kaller vi det blå skallet for “lederskjell”:p)

    2. nerdslife: Ja det var temmelig dyrt. Jeg innbiller meg at jeg leste at Limited ed. skal koste 60 pund i england noe som tilsvarer ca 600 kr her, det hadde jo vært en langt hyggeligere pris.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg