Spillblog: Yakuza – Having fun in Japan

JEg spillte litt mer Yakuza på PS2 i går.
Akkurat nå er oppdraget mitt å oppmuntre en liten jente kalt Haruka, så jeg tar henne med rundt om i byen og skjemmer henne bort 😛

Inne på Club SEGA ville hun ta et bilde så bilde we took 😛

Noe av det som får spillet til å føles gasnke autentisk Japansk er at det faktisk er reklame  for virkelige ting der som Boss Coffee 😀

JEg måtte jo kjøpe en når jeg litt senere var innom en butikk, Tommy Lee Jones deserves it! 😛

Deretter ville Haruka ha en spesiel bamse fra denne kranautomaten så what else can ya do but to win it? 😉

Gikk innom denne butikken som jeg ikke en gang vet hva selger, all I know is it’s alot of stuff here!

Vi spillet også baseball hvor Haruka ville at jeg skulle slå 10 home runs, and so I did.
Vi gikk også innom diverse spisesteder og kjøpte Haruka både hamburger, ramen, risboller og godterier. Lurer på når hun er ferdig med å ha det morsomt? 😛

Bilder: My iphone
#spill #blog #tommyleejones #boscoffee #boss #yakuza #ps2 #action #rpg #adventure #sega

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg