Siste spillkjøpt: Tales of Emblems and Kongs

Hele tre spill har kommet i hus i det siste.
I går kom Donkey Kong Country 2 på Game Boy Advance.
Og i dag kom endelig strategi jrpg spillet Firem Emblem Awakening til 3DS og jrpg spillet Tales of Xillia til PS3.

Donkey Kong Country 2 har jeg ikke så mye forhold til, har aldri satt meg skikkelig ned med snes spillet. Savnet Donkey Kong. Så useless å frata ham hovedrollen!
Men jeg elsker det første spillet og gba utgaven er faktisk litt forbedret med nytt innhold selv om fargene er litt nedgradert.
Det første DKC spillet på gba var jo helt forferdelig i forhold til originalen, men det er tydelig at Rare har gjort et mye bedre arbeid med DKC2 så ser fram til å få spillt dette.

Heldigvis ser det også ut til å være et originalt spill og ikke en kopi, det gjelder å vite hva en skal se etter på selve spillbrikken.

Fire Emblem er en slags blanding av turn basert strategispill, jrpg og visual novel spill. Spillet er kritikerrost og virkelig godt likt der ute og endelig fant jeg det til en god pris.

Tales of xillia er en jrpg til ps3 med et sanntidsbasert kampssytem som skal være skikkelig god, fikk faktisk day one edition også med artbok og soundtrack cd, not bad 🙂

God start på helgen I’d say 🙂

Trailere for spillene:

Bilder: My iphone
#spill #blog #PS3 #nintendo3ds #3ds #gba #gameboyadvance #donkeykongcountry #diddykong #dixiekong #dkc2 #donkeykongcountry2 #fireemblem #fireemblemawakening #talesofxillia #jrpg

6 kommentarer
    1. Ser ut til at du har bra underholdning i helga ja 🙂
      Selv gjorde jeg ett kupp på Elkjøp onsdag. Fant Hitman: ABsolution PS3 til 49,- 😀

    2. nerdslife: Hehe, bare flettet inn litt fra alle spillene i overskriften, eller er det en annen mening med setningen jeg ikke har fått med meg? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg