Donkey Kong Country Tropical Freeze – Enjoying the sights


Jeg har spillt litt mer på Donkey Kong Country Tropical Freeze.
Morsomt spill det, føles kanskje ikke like fresht som forgjengeren siden det er såpass likt, men still it’s more Donkey Kong 🙂
Jeg gjøre som min første gjennomgang på Donkey Kong Country Returns og kosnentrerer meg mest om å bare få alle KONG bokstavene på brettene. Puzzlebitene rasker jeg med meg når jeg finner dem, men synes det er nok å konsentrere seg om bokstavene i første omgang.

Fant denne lille morsomme hemmeligheten gjemt etter slutten på et brett. En gramofon som spiller main themet fra det første Donkey Kong spillet ala donkey kong countrys intro. Nostalgia 🙂


Donkey Kong Country Intro

Det å slenge seg i lianer minner meg også om det første DKC spillet, nærmere bestemt brett 1-2, Ropey Rampage.


Good ol’ Ropey Rampage 🙂

Siluettbrettene er fremdeles med og ser fremdeles veldig flotte ut, liker at en ser en dyp jungel som strekker seg langt inn i bakgrunnen.

Har du spillt Donkey Kong COuntry Tropical Freeze? Hva synes du om spillet så langt?

Bilder: My pc pg my Wii U
#spill #blog #donkeykong #tropicalfreeze #donkeykongcountry #dkctf #crankeykong #snes #nintnedo #wiiu #nintendowiiu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg