Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Sammenligningsvideo

Det har som vanlig vært mye krangling og spekulering på the internets om forskjellene på alle versjonene av det kommende snikespillet Metal Gear Soliv G Ground Zeroes som er på vei til ps3, ps4, 360 og xbox one.
Det er bekreftet at ps4 versjonen kjører i høyest oppløsning, og at begge next gen versjonene kjører dobbelt så glatt som ps3 og 360 versjonen, men fram til nå har vi ikke fått se forskjellene.

Nå har konami gitt ut en video som viser alle versjonene.
Personlig har jeg aldri skjønt oppstyret rundt ting som dette, det er jo spillet som betyr noe ikke på hvilken kosnoll det går litt glattere eller ser litt skarpere ut. Må si jeg synes ps3 og 360 versjonene ser virkelig imponerende ut jeg.
Ganske utrolig hva de klarer å presse ut av de gamle boksene. Så sprøtt å tenke på at ps3 bare har 512mb ram, jeg har 6gb i pcen min f.eks. Crazy.

Hva synes du?

Bilder: Neogaf
#spill #ps3 #360 #ps4 #xboxone #konami #mgs #metalgear #metalgearsolid #groundzeroes #mgsv #mgs5 #snake #kojima

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg