Spillblog: Spelunky – Highs and lows

Hadde en super omgang i spelunky i sted.
Hadde 8 i helse, hoppesko og klatrehanske, jeg hoppet og klatret som reneste Spider-Man 😛

Kom helt til tempelverdenen.
Men som så ofte skjer i Spelunky gikk ting i knas ganske fort.
Først støtte jeg på en mumie som spydde ut insekter, -4 liv.
Så kom jeg borti et par andre fiender -2 liv.
Og så til sist ble jeg bitt av en edderkopp -1 liv, = 0 liv.

But it sure was fun while it lasted! 🙂

Hadde jeg bare funnet en shotgun å gi til tunnel Man så kunne jeg fått låst opp en sarvei til ishulene.
Hadde vært kjekt å sluppet å tatt jungelen på nytt hver gang, men lenge siden jeg har funnet en nå og vil ikke banke shopkeepern, han blir så sur 😛

Bilder: My iphone og google
#spill #blog #spelunky #ps3 #roguelike #platformer #2d

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg