“Let it Go” fra Frozen på 25 forskjelige språk

Jeg har ikke sett den nye disneyfilme nFrozen.
Vet ikke helt hva det er med cgi animerte filmer, jeg har liksom aldri vært så glade i dem. Det er liksom noe spesielt med 2d animasjon synes jeg.
Nå betyr det jo ikke at det ikker er gode cgi filmer også da, Frozen skal vist være god så jeg tror jeg skal se den.

Anyways, selv om jeg ikke har sett filmen har jeg fåttm ed meg sangen “let it go”, veldig flott sang synes jeg.
Den er faktisk nominert til oscar og, men når en tenker seg om, hvor mange gode sanger fra filmer er det egentlig for tiden?
Still, kanskje det bblir en livefremføring, det hadde jo vært morsomt.

Her er en flott versjon av sangen hvor disney har smeltet sammen 25 forskjellige språk til en sang. Veldig flott. Skulle gjerne hørt hele Japanske og franske blant annet, de virket fine. Dessverre er det bare en popversjon av den japanske å finne for now.
Forbløffende hvor nært originalstemmen mange av språkene ligger. Disney har gjort en god jobb med å finne like stemmer.

Hva synes du? Noen språk du likte?

Og om du ikke har hørt originalversjonen av sangen er den her:

 

Bilde: Google
#film #musikk #sang #song #disney #frozen #norsk #japansk #english #IdinaMenzel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg