Spillblog: Final Fantasy XIII – Attack of the Jellyfishimajigg

I går var det boss time på Final Fantas yXIII.
Støtte på en sak som minnet om en svær vannmanetlignende greie og den skulle vise seg å være den vanskeligste kampen i spilelt så langt.

Det tok en del forsøk før jeg fikk has på ham.
Etter å ha brukt opp Odin og fått helsen hans ned mot slutten angrep han så intenst at jeg bare cheeset ham med å ha Hope på healing og bare spamme magiangrep mot ham. Kanskje ikke den mest elegante måten å beseire ham på, men hey it worked 😛
Kjekt med litt utfordring da, må en faktisk tenke litt i kamp.


Jeg er egentlig ikke noen fan av at en får karakter på hvordan en gjorde det åp kampene, synes ikke det skal være noe å bli trekt for at en bruker litt tid på en kamp f.eks, det handler jo tross alt om å vinne kampen. Litt sånn surt å se at en f.eks ikek får noen stjerner etter en kamp.


Aaargh, so cloose, yet so far! 😛


Etter bossen kom jeg til noen halvnye omgivelser. Dvs. platformene en vandrer på er så å si identiske med der jeg kom fra, men litt mer jungel i omgivelsene.


Huh, så bosskampen tok bare 1 time? Det føltes mye lenger 😛

Bilder: My iphone
#spill #blog #ffxiii #finalfantasyxiii #lightning #hope #boss #jrpg #squeenix #ps3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg