Hvordan Donkey Kong Country Tropical Freeze bruker Wii U gamepad

Nintendo Wii U har jo på en måte to skjermer.
Tv’en og gamepaden.
Spill pleier ofte å ha noen funksjoner på gamepaden som kart eller inventory eller andre elementer.
Nå har spillutvikler Retro avslørt hva det kommende Wii U platformspillet Donkey Kong Country Returns vil ha på gamepad skjermen.

Jepp, that’s right, ingenting, nada, zip, nothing.

Litt sprøtt at et spill fra en first party utvikler ikke bruker konsollens spesielle egenskap overhodet.
Kan dette være et tegn på at nintendo kommer til å gi ut en Wii U uten gamepaden for en billigere pris?
Skulle ikke forundre meg.

Kilde: Neogaf
Originalbilder: Google
#spill #nintendo #retro #donkeykong #dkc #wiiu #nintendowiiu #gamepad #donkeykongcountry #tropicalfreeze

4 kommentarer
    1. Det var ganske fantasiløst…..
      Vil det ikke være mulig å bruke den i det hele tatt? Hender jeg liker å få med meg et tv-program mens jeg spiller, det er hovedtingen jeg liker med Wii u at man ikke trenger tv’en.
      Blir skuffa hvis jeg ikke kan bruke den funksjonen:/

    2. nerdslife: Ja litt merkelig at et spill fra Nintendo selv ikke bruker gamepaden i det hele tatt. Altså ikke at jeg klager, jeg synes ikke noe om å måtte se ned på gamepaden og trykke mens jeg spiller et spill. Var bare at hvorfor har de gamepaden om de ikke bruker den selv engang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg