Spillblog: Final Fantasy XIII – Lightning doesn’t need my help

Kom et stykke videre på Final Fantasy XIII i går.
Lightning dro i forveien og jeg tok kontroll over Sazh isteden, noe som viste seg å være noe av en forandring. Han er nemmelig langt fra like god i kamp som Lightning. De pistolene hans må være vannpistoler or something for de gjør ihvertfall ikke mye skade 😛

Kampene ble litt mer taktiske nå siden det gjalt å finne ut av hvilke spells og paradigms som egnet seg til bruk i forskjellige situasjoner. Litt frustrerende å gjære så lite skade på fiender, men hey litt utfordring er jo gøy det.

Muligheten for at det bare er jeg som ikke har skjønt et eller annet og det er derfor det er litt vanskeligere er også deffinitivt til stede da 😛

Etter en stund dukket Lightning opp igjen, men nå var hun cpu styrt mens jeg fremdeles styrer Sazh. La oss bare si det slik, Lightning trenger ingens hjelp i kamp, mens jeg fomlet rundt med pistoler og noen spells banket hun opp alle fiender lett som bare det 😛

In conclusion, I want Lightning back! 😛

Bilder: My iphone
#spill #blog #FFxiii #finalfantasy #finalfantasyxiii #lightning #sazh #jrpg #squeenix

4 kommentarer
    1. Sazh er ganske nyttig egentlig, for han er den første som har mulighet til å lære haste=)
      Men egentlig merket jeg ellers lite forskjell på figurene. Så lenge paradigmene er like som ellers så syns ikke jeg det spiller så stor rolle hvem man er.
      Men det suger å være medic selv:p
      Lurer på hvorfor det heter medic og ikke white mage osv? Det savner jeg litt.

    2. nerdslife: Oo, haste sounds good ja! 😉
      Hmm, kanskje de ikke syntes navnet passet i den litt mer realistiske verdenen/stilen de går for i XIII universet?

    3. Håper ikke jeg spoila det forresten? Eller du overlever?
      Men jeg mener å ha lest at i den japanske versjonen så er de gamle navnene der. Men ja, de skulle vel være fancye ja:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg