So I guess I need a new PSP

Min stakkers psp synger på siste verset gitt, rettere sagt skjermen på pspen gjør det.
Det begynte for under ett år siden med at det dukket opp en stripe over skjermen på høyre side og det var jo irriterende nok det, men enkelt å overse når en spillte.
Nå er det blitt langt verre dog med en masse striper over store deler av skjermen.
Irriterende greier, føler ikke at jeg har slitt den ut heller og ikke har jeg vært uforsiktig med den heller.
Så her må det nok kjøpes en ny psp gitt.

Hvorfor ikke bare kjøpe en Vita I hear you say?
Vel det er enda en stor del psp spill som ikke fåes til vita så det er ikke en fullverdig løsning, nei må nok ha en ekte psp ja.
Problemet er bare at det ser ikke ut til å være helt enkelt å finne nye psper til salgs, finner ingen på de vanligste norske nettbutikkene, Og jeg vil ha minimum psp 3000 modellen, ikke den nye street versjonen uten interenett.

Skal ta en butikkrunde i morgen og se om jeg har helle med meg der.
Håper jeg finner den til en rimelig penge.

Annoying at ting går i stykker av seg selv…

#spill #sony #psp #playstation #blog

2 kommentarer
    1. Det var dumt:/ men er ikke vita ett mer logisk valg? Den er bakoverkompatibel? Eller vent…..den har ikke umd-drive? Ok skjønner:p
      Men du kunne jo kjøpe en brukt en da. Kanskje større sjans der

    2. nerdslife: Ja det er nok større sjangs for å finne en brukt en, men også større sjangs for å få en oppripet skjerm. Så vil aller helst ha en ny.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg