Spillblog: Dissidia 012 Prologus – I did it!

Puhh, i formidag klarte jeg omsider å fullføre hard arcade mode på Dissidia 012 Prologus Final Fantasy.
Jeg hadde egentlig begynt å gi opp håpet om at det var noen slutt på modusen så jeg hadde planlagt å gi meg neste gang jeg tapte, men problemet var bare at jeg ikke tapte 😛
Men så plutselig dukkt skjermen på bildet ovenfor opp! 🙂
Ikke helt sikker på hvor mange kamper det faktisk var, mistet tellingen 😛 Ihvertfall over 25.
Tror ikke jeg låste opp noe spesielt egentlig, var et par accessories, blant annet et chocobo necklace I think. Men still, it was fun.

Spolte igjennom easy arcade mode med Jacht og Kain, bare for å gjøre unna noen accomplishments.

Aeris (Aerith?) skal jo låses opp i hele Dissidia 012 om en spiller Prologus, må se om jeg finner henne noe sted i spillet.

#spill #blog #dissidia012 #prologus #lightning #arcademode #aeris #aerith #squeenix #finalfantasy

2 kommentarer
    1. Gratulerer=) Aeris fungerer som en assist character, så da finner du henne vel under det. Hvis ikke det var sånn at hun måtte lastes ned da. Husker ikke riktig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg