Dissidia 012 Prologus Final Fantasy – Does this mode never end?

Dissidia 012 Prologus Final Fantasy er en liten miniprequel til psp slåsse jrpg spillet Dissidia 012 Final Fantasy til PSP.
Det ble noe tull med savefilen min så jeg måtte spilel igjennom Prologus igjen.
Jo mer en spiller på Prologusjo mer kan en låse opp av bonuser til selve Dissidia 012.
Tenkte jeg at jeg skulle avslutte med å ta en runde på den vriene versjonen av aracde mode med Lightning bare for å se hvor langt jeg kom. Og vel for å si det sånn jeg er på kamp 21 nå og nå er det blitt sent gitt, får fortsette i morgen.
Lurer på om den er evig den modusen, den slutter jo aldri 😛

Virkelig morsomt, godt at det er litt vanskelig til tider, må en virkelig bruke litt taktikk og tenke over hvilke knep en skal bruke.
En får bonuser til hele spillet etter hver femte kamp så må si jeg er litt spent på hva jeg får etter jeg er ferdig 😉

Bilde: My iphone
#spill #blog #prologus #Dissidia012 #finalfantasy #lightning #kefka

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg