A wild pakke appears

I dag lå den en pakke oe ventet på meg i postkassen, og tenk det var nesten så jeg ikke sjekket den idag.
Og hva var det som dukket opp i dag mon tro?

Jo det er eventyrspillet LAst Window – The Secret of Cape West til Nintendo DS.
Spillet er et eventyrspill sett fra førstepersonsvinkel utviklet av Japanske Cing med en flott sketch aktig visuell stil.
Spillet er oppfølgeren til spillet Hotel Dusk – Room 215 som kom ut i 2007.


Last Window

HAr vært på utkikk til Last Window lenge nå og da det dukket opp til en veldig god pris i forrige uke slo jeg til.
Så nå har jeg omsider begge spillene i serien 🙂

Selv har jeg ikke kommet meg igjennom Hotel Dusk enda, men nå er ihvertfall oppfølgeren klar til når det skjer.

Har du spillt noen av spillene i serien?

Bilder: My iphone og Gamefaqs
#spill #blog #kjøp #pakke #hoteldusk #lastwindow #adventure #eventyr #nintendods #ds #Cing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg