Skyrim på vei til PS4 og Xbox One? – Nope it’s not

UPDATE
Det var vist bare snakk om ebug på spillets hjemmeside som fikk logoene til å dukke opp, so much for that.
Det at Bathesda har en kunngjøring 12 januar var bare no fan faked greier og, så her var det ikke mye å hente nei.
———————————————————————————————————————————————————

Det kan se ut som rollespillet Skyrim er på vei til Playstation 4 og Xbox One.
På spillets hjemmeside står nemmelig nå logoene til ps4 og xbox one listet opp.
Spillutvikler Bathesda har også en ny kunngjøring på vei den 12 januar, akn det være dette det dreier seg om?

Hmm, interestin if true.
Lurer på om de faktisk gjør noe skikkeligm ed spillet her og gir det en real overhaling eller om de bare tar pc versjonen og slenger den på de nye konsollene.
Blir interessant å se hva dette dreier seg om. Er jo en ganske gammel tittel å gi en ny versjon av også.

Kunne du tenke deg Skyrim på ps4 el xbox one? Personlig tror jeg at jeg jeg bare holder meg til pc versjonen med mindre de gjør noe skikkelig awesome med denne utgaven.
Minner meg på at jeg må få spilelt litt mer Skyrim one of these days, det ble bare litt da det var nytt og så ble det stopp.

Kilde: Neogaf
Bilde: Google
#spill #ps4 #xboxone #bathesda #skyrim #elderscrolls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg