Torchlight 2 – Hidden Labyrinths and locked chests

Har faktisk spillt litt Torchlight 2 i går og i dag.
Spillet er en action loot rpg veldig lik Diablo serien, faktisk er det en del ex blizzard north folk som har jobbet med spillet, komponisten er blant dem som høres godt 🙂
Tenk Diablo bare med et litt mer wow aktig cartoony utseende.
Bra spill dette, synes det har en ganske god balanse på loot drops, en finner titt og ofte noe brukbart, men ikke for ofte.
Items kan også ha level og stat reuirements som jeg oså liker, morsomt å ha et flott våpen å se frem til.

Spillet støtter flerspiller for opptil 6 spillere.


Adventuring in the Wellspring temple.

Litt av hvert av random events og greier som liver opp spillingen. F.eks besiret jeg en spectral wolf i går som resulterte at en portal åpnet seg til en magisk labyrint.

Å finne utgangen av labyrinten var en ting, det var ikke enkelt bare det.
Men i tilegg var det noen mystiske statuer med plass til noen juveler der nært slutten som stod og fristet.
Problemet var bare at hvor i huleste var juvelene?
Jeg prøvde å lete rundt i labyrinten og fant en, så en til, men fant aldri veien dit og gikk rett og slett lei av å gå rundt på måfå i labyrinten så jeg dro bare i sluttportalen ut derfra.
Men må innrømme at jeg lurer litt på hva jeg hadde fått om jeg hadde funnet og plassert alle juvelene på statuene.
Morsomt med slikt synes jeg.


Kantar the Outlander with his trusty sidekick, Danger the Hawk!

Jeg spiller på  min character nr 2 en Outlander, en ranged class som bruker skytevåpen og litt magi.
Den forrige charactern min var en Engineersom er en heavy melee class, han var ikke så morsom å spille, fant liksom ingen skikkelig gode skills og han var så treig.

Morsommere med Outlander, han har en god del morsomme skills som “rapid fire”, skillen jeg ikke husker hva heter akkurat nå som jeg bruker som min hovedskill. Den pusher tilbake fiender i tilegg så very handy.

har lenge hatt lyst å prøve en ranged class i spill som dette. F.eks har jeg vurdert å starte en Wizard i Diablo 3. Jeg har liksom alltid vært melee classes, men er jo morsomt å variere litt. Litt synd å finne et awesome looking sverd og ikke kan bruke det dog 😛


Oo, en unique pistol, sure looks sweet!

Spillet har også støtte for mods og det er massevis med greier der som nye classer, endring av gui, endless dungeons og mye mye mer så her blir det ikke tomt for innhold på en stund for å si det sånn 🙂

Ganske varierte omgivelser har spillet også, her er jeg kommet til snødekte Crows Pass.
Liker snøomgivelsene, en begynenr også å finne utstyr som passer til omgivelsene her og f.eks mer pelsaktig rustninger og hatter og slikt. I like it, passer liksom inn at en har på seg slikt når en tross alt er ute i snøen.

Ahh, ikke noe er som å finne en stor kiste etter å ha banket en boss, dessverre var det ikke allverden i denne her, men det er jo sånn det skal være, noen ganger er man uheldig 😉


Her er jeg igang med å brenne ned en slavedriver camp.


Når en komemr over en låst kiste betyr det at det finnes en nøkkel i området, men hvor mon tro?
I bet there’s some awfully nice loot in that chest.

Gikk til byen og romstrerte litt rundt i stashkisten min, det var så mye rart oppi der når jeg loadet saven i går så jeg lot det bare være og dro ut på some adventuring, men kunne jo være det var noe brukbart der. And it was, disse to awesome crazy looking pistolene!


Watch me kick some ass! 😛

Og her er jeg nå, jeg beseiret disse skjelettene og fikk en ny quest før jeg gikk ned i en hule like i nærheten.

Som sagt et bra spill dette synes jeg.
Skal ikke si det er perfekt da, det føles nok litt stivt i forhold til Diablo 3, og storyen er egentlig helt uinteressant, men det tjener på at det tross alt ikke er Diablo 3 og gjør en del ting det spillet ikke gjør.
Så anbefales virkelig ihvertfall om en er fan av diablo serien og sjangeren.

Noe du kunne tenke deg å prøve?

Bilder: My pc
#spill #pc #rpg #actionrpg #loot #diablo #blizzard #runicgames #runic #torchlight #torchlight2

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg