What I’ve been doing

Det er rolige dager for tiden.

Jeg har sett en del på Poirot tv serien i det siste, fikk lyst til det etter jeg leste at serien nå er avsluttet, alle historiene om Poirot er nå filmet med David Suchet som Poirot. 25 år tok det, ikke verst!
Jeg gikk rett til den aller siste episoden “Curtains”, var god den synes jeg. Deretter har jeg hoppet litt rundt.
Synes det er en god serie, vher episode er som en film og en blir liksom kjent med så mange nye karakterer i hver episode. Good stuff 🙂

Ellers har jeg lest en del i boken La de gamle drømmene dø som jeg fikk til jul.
En del skikkelig gode noveller der synes jeg, den som heter “La de gamle drømmene dø”, som er en fortsettelse på boken “la den rette komme inn” var veldig god synes jeg.
Lundquist er skikkelig god når han er god, men var også noen ikke så gode der, men hey er jo det som er kjekt med en novellesamling, det er jo så mange forskjellige historier at selv om noen ikke er så gode er det jo mange andre ;

Det eneste jeg ikke liker med å se på lange episoder eller å lese bøker er at tiden flyr avgårde, plutselig har det gått flere timer. Noe som jo vel egentlig bare betyr at en liker det en holder på med, liker bare ikke å se at tiden forsvinner 😛

På spillfronten har jeg testet litt The Last Story på Wii, det har potensiale selv om det har vært veldig lite fritt så langt og kampene er noe knotete, fremdeles for tidlig å si noe om spillet tror jeg. Flott musikk hadde det da, Nobuo Uematsu’s still got it 🙂
Litt merkelig at alle stememskuespillerne i spillet er britiske. Er liskom noe med jrpg karakterer som snakker med diverse britiske akksenter som skurrer litt hehe. Synd en ikke kan velge japanske stemmer. Men blir vel vant til det.

Hått rundt og hatt lyst å spille mer Super Mario World i det siste, men bare liksom ikke kommet meg til å koble opp snesen og faktisk fått spillt det. Blir sånn noen ganger hehe.

Hva har du styrt med i det siste?

Bilder: Google
#spill #blog #Poirot #supermarioworld #snes #supernintendo #nintendo #mario #thelaststory #jrpg #finalfantasy #AgathaChristie #film #tv #bok #litteratur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg