Adventskalender luke 18 – Castlevania III: Dracula’s Curse

Så var vi kommet til luke 18.
Bak denne luken finner vi Castlevania III: Dracula’s Curse til NES.
Spillet er en klassiker og regnes som en av de beste spillene i serien. Personlig har jeg aldri blitt helt grepet av dette spillet. Jeg mener det er jo ikke crap eller noe sånt, men Castlevania har liksom alltid vært en 16bit serie for meg. Det er litt som om noe mangler i Castlevania  III.
Kunne godt tenkt meg å spille Simon’s Quest dog, husker jeg spillte det såvidt som liten men skjønte fint lite av hva en skulle gjøre i det spillet 😛

Dette er den japanske versjonen av spillet som er litt spesiell da den har en spesiell chip i seg som gir langt bedre musikk enn den amerikanske og europeiske versjonen. Spillet er også kjent for å være høvelig vrient så hvem vet hvor langt jeg kommer? 😛

Har du spillt Castlevania III: Dracula’s Curse?

Originalbilder: Google
#spill #NEs #nintendo #konami #castlevania3 #castlevaniaIII #draculascurse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg